Voorwaarden Bonusgarantie
Voorwaarden om een jaar extra garantie te krijgen op jouw product
- Je bent geregistreerd met jouw naam, e-mail en bestelnummer
- Je hebt een geldige* product beoordeling geschreven op bol.com of trustpilot
- Je hebt jouw reviewnaam aan ons doorgegeven
* Heb je via bol.com besteld? Zorg ervoor dat je jouw review schrijft met hetzelfde account als waarmee je de bestelling geplaatst hebt.
Heb je via bluelionlifestyle.nl besteld? Schrijf jouw review via trustpilot met hetzelfde e-mail adres als waarmee je de bestelling geplaatst hebt.
Wanneer is mijn extra garantie ontgrendeld?
Zodra je alle stappen volledig hebt doorlopen én afgerond, valideren wij jouw review. Als jouw review bevestigd is, is jouw garantie ontgrendeld.
Als we jouw review niet kunnen vinden, zullen we contact met je opnemen om het probleem op te lossen.
Hoe lang is de garantie geldig?
De extra garantie geldt één jaar extra. Dat is dus één jaar + de reguliere garantie.
Voor welke artikelen geldt de bonusgarantie?
De bonusgarantie kun je aanvragen voor de voetensteunen, rug-massagekussens, Mini-hometrainers en Pull-up bars
Wanneer kan ik deze garantie gebruiken?
Je kan aanspraak maken op de garantie bij defecten als gevolg van productiefouten.
Let op: De garantie geldt niet bij schade door onzorgvuldig gebruik of slijtage. Gebruik jouw artikel volgens de gebruiksaanwijzing.
Wanneer vervalt deze garantie?
De garantie vervalt wanneer:
- De garantietermijn inclusief bonusgarantie verstreken is
- De schade ontstaan is door onzorgvuldig gebruik of slijtage
- De gebruiksaanwijzingen niet zijn nageleefd
- Het product door de consument zelf is gerepareerd en/of bewerkt of door derden heeft laten repareren en/of bewerken;
- Het product aan abnormale omstandigheden is blootgesteld en/of anderszins onzorgvuldig is gebruikt en/of in strijd is met de aanwijzingen van Blue Lion Lifestyle
Hoe maak ik gebruik van deze garantie?
Om gebruik te kunnen maken van de garantie dien je een e-mail te sturen naar team@bluelionlifestyle.nl met je bestelnummer, een uitleg waarom je de garantie wilt gebruiken en een foto waarop het probleem duidelijk zichtbaar is. Je ontvangt dan binnen 2 werkdagen een reactie van ons.
Wat gebeurt er als mijn garantie toegekend wordt?
Wij staan voor de kwaliteit van onze producten en zullen ervoor zorgen dat u op onze kosten een nieuw product, vervangende onderdelen of een reparatie ontvangt. Bij reparatie komen de verzendkosten voor uw rekening. Hierbij geldt: De verzender betaald. U betaald dus alleen de verzending naar ons toe. De onderzoeks- en reparatiekosten zijn voor ons en dus ook het terugsturen van het gerepareerde artikel naar u toe betalen wij.