Gratis verzending binnen Nederland | 30 dagen geld-terug-garantie

FAQ

We weten hoe spannend het is om een pakketje te krijgen en we begrijpen dat je het graag zo snel mogelijk in huis wilt hebben! We werken hier hard aan en we zijn dankbaar voor jouw geduld. Daarom willen we jou graag een overzicht geven van de meest gestelde vragen, zodat we jouw brandende vragen op voorhand kunnen beantwoorden en jou goed op de hoogte kunnen houden van wat je kunt verwachten met jouw bestelling:

Bestellen en verzenden

Bestellingen die je vóór 15:00 uur plaatst, leveren we dezelfde dag nog af bij de betreffende koeriersdienst.

Zendingen worden via PostNL en DPD meestal binnen één à twee werkdagen bezorgd.

Bij bestellingen binnen Nederland betaal je bij ons geen verzendkosten. 

Voor bestellingen vanuit België bedragen de verzendkosten €8,95.

Verzendkosten worden automatisch verrekend bij het afrekenen. 

Nadat we jouw bestelling hebben verwerkt, sturen wij jou een mail met de track & trace code en een link naar de pagina van de betreffende koeriersdienst waar jij jouw zending kunt volgen.

Heb jij deze mail niet ontvangen of werkt de link niet? neem contact op met ons en dan helpen onze superhelden van de klantenservice jou zo snel mogelijk verder.

Retourneren

De uitgebreide retourvoorwaarden zijn te vinden in artikel 6: Herroepingsrecht van de algemene voorwaarden. Hieronder hebben we de belangrijkste punten voor jou benoemd:

  • Je kunt jouw producten binnen 30 dagen vanaf de dag van ontvangst retourneren en je ontvangt hiervoor het aankoopbedrag terug (retourkosten zijn voor eigen rekening).
  • Geef binnen 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling aan ons door welk artikel je wilt retourneren. Dit kun je doen via een mailtje of een WhatsApp berichtje.
  • Het artikel dat je retourneert moet onbeschadigd, compleet en (indien mogelijk) in dezelfde staat als dat het geleverd is terug worden verzonden in de originele verpakking.
  • Stuur het artikel uiterlijk 30 dagen na ontvangst gefrankeerd op naar het retouradres (De Smidse 21, 6931KJ Westervoort, Gelderland, Nederland)

Let op: Retourkosten zijn voor eigen rekening en worden niet door ons vergoed. Ook retourzendingen die beschadigd zijn worden niet door ons vergoed.

Je kunt onze producten binnen 30 dagen retourneren en je krijgt hiervoor het aankoopbedrag terug zolang het product onbeschadigd is. Retourkosten zijn voor eigen rekening.

Hoe werkt het?

  1. Stuur ons een e-mail of een WhatsApp berichtje waarin je ons laat weten welk product je wilt retourneren. 
  2. Je ontvangt van ons een retourformulier die je kunt invullen (dit is nodig zodat wij jouw aankoopbedrag terug kunnen storten)
  3. Frankeer je zending. Hier kun je jouw pakket frankeren via PostNL De €6,75 euro die je hiervoor moet betalen, zijn voor eigen rekening en wordt niet door ons vergoed.
  4. Stuur het volledig ingevulde retourformulier met het product in de originele verpakking gefrankeerd terug naar het retouradres: De Smidse 21, 6931 KJ Westervoort, Gelderland, NL.
  5. Na ontvangst en controle van de retourzending, krijg je het aankoopbedrag binnen 2 tot 3 werkdagen teruggestort op jouw rekening.

Let op:

Retourzendingen die beschadigd zijn, zullen wij helaas niet accepteren.
Indien het pakket niet gefrankeerd is, brengen wij bijkomende kosten in mindering op het terug te betalen aankoopbedrag.

Algemene vragen

Wij willen niet alleen jou, maar ook de natuur helpen met groeien. Daarom zetten wij ons steeds meer in voor duurzaamheid:

  • Indien mogelijk hergebruiken wij verzenddozen om verspilling van karton te voorkomen;
  • Deze website is gebouwd op energie van de zon via zonnepanelen;
  • Wij zijn klimaat-positief en CO2-negatief. Dit betekent dat wij bijdragen aan een negatieve uitstoot, door meer broeikasgassen weg te halen dan dat we toevoegen. We compenseren niet alleen onze CO2 uitstoot, maar we gaan zelfs een stap verder door het bedrag voor de compensatie te verdubbelen en dit bedrag te doneren aan projecten als Pachama en Treesforall, die de natuur beschermen en bomen planten.
  • Wij versturen pakketjes met DPD. Zij zijn de enige pakketservice in Nederland die al haar pakketten CO2-neutraal laat vervoeren.
  • Wij werken samen met non-profit organisatie One Tree Planted. Hierdoor heb jij de mogelijkheid om met jouw bestelling een boom te planten voor slechts één euro extra! 
  • Bij elke 100e bestelling doneren wij 4 bomen via Treesforall 
  • Naarmate wij als bedrijf ook meer gaan groeien, willen wij nog meer gaan samenwerken met non-profit organisaties en ons verder te verdiepen in hernieuwbare energie.

Onverslaanbaar in prijs/kwaliteit

Gratis verzending binnen Nederland

30 dagen geld-terug-garantie

Aangeraden door gezondheidsexperts