Gratis verzending binnen Nederland | 30 dagen geld-terug-garantie

Waarom zijn wij ons merk begonnen?

Hoe het begon

Voordat de zomervakantie tussen mijn tweede en derde studiejaar in 2019 zou beginnen, dacht ik na over wat ik zou willen doen na het behalen van mijn studie. Ik merkte dat ik weinig voldoening kreeg van de theorie die ik moest leren voor mijn studie en de mogelijke banen die ik met mijn diploma zou kunnen nemen.

Ik wilde meer bereiken en ik merkte dat ik niet de enige was. Ik zag veel mensen die een baan hadden waar ze weinig voldoening van kregen en vijf dagen per week verlangden naar het tweedaagse weekend. Dit wilde ik dus niet en dat inspireerde mij om direct actie te nemen en mij in te schrijven bij de kvk.
Ik wilde mijn eigen bedrijf beginnen, maar wist nog niet wat ik wilde gaan verkopen. Ik wist wel dat ik van avontuur en uitdaging hield en dat ik mensen graag wilde helpen om ook meer energie, geluk en voldoening te voelen.

Die zomer ben ik veel bezig geweest met onderzoek en heb ik veel nagedacht over wat ik zou gaan verkopen. Ik heb verschillende dingen geprobeerd, veel fouten gemaakt, maar ook veel geleerd. In het begin werkte ik naast mijn studie aan mijn eigen business en besloot ik dat ik een merk wilde bouwen die bekend staat als een merk mensen helpt met groeien. Dit wilde ik realiseren door producten en kennis te bieden om mensen te helpen hun fysieke en mentale welzijn te vergroten. Elke dag een beetje beter worden dan de dag ervoor werd een regel waarnaar ik ging leven (en nu nog steeds doe) en dit wilde ik door vertalen in mijn bedrijf.   

Hoe is de naam 'Blue Lion Lifestyle' ontstaan?

Blue Lion Lifestyle werd de naam van mijn bedrijf. In eerste instantie heb ik deze naam bedacht omdat blauw mijn favoriete kleur is, omdat ik een leeuw het coolste dier vind en omdat ik voor de inschrijving een bedrijfsnaam nodig had, maar dat is natuurlijk niet zo'n aantrekkelijk verhaal. Vandaar dat we het volgende bedacht hebben: Blauw staat voor onze betrouwbaarheid, loyaliteit en wijsheid. De leeuw staat voor onze doelgerichtheid en moed om uit onze comfortzone te gaan. Lifestyle staat voor de consistentie waarmee we aan onze missie werken. We zijn er niet voor succes en plezier op korte termijn, maar voor blijvende verbetering op de lange termijn. 

Waar staan we nu en waar gaan we heen?

Sinds die vakantie heb ik al veel kleine stapjes gemaakt, vele fouten gemaakt en veel geleerd. Ik heb met verschillende mensen samengewerkt om te komen waar we nu staan. 

Dit jaar ben ik na een geweldige en leerzame stageperiode bij de Koninklijke Landmacht afgestudeerd voor mijn studie en kan ik mij meer gaan richten op het bedrijf. Op dit moment hebben we een aantal leuke producten in ons aanbod, waarmee we al honderden mensen blij hebben gemaakt en we proberen onze producten altijd te blijven verbeteren en daarom staan wij open voor alle feedback. Heb jij als klant een klacht of opmerking, dan willen wij het graag weten, want dat zien wij alleen maar als leermomenten en als een kans om te verbeteren. Wij hechten veel waarde aan eerlijkheid en jouw feedback is voor ons ook de manier om toekomstige klanten weer beter te kunnen helpen!

Onze visie is dat we de wereld beter maken dor mensen de juiste kennis en tools te geven, zodat mensen meer uit hun leven halen. 

We zijn op een missie om zoveel mogelijk mensen te helpen om hun fysieke en mentale welzijn te verbeteren zodat zij zichzelf kunnen uitdagen en elke dag beter worden dan de dag ervoor.

Deel jij onze missie, heb je opmerkingen of feedback, laat het weten!

 

Jim
Business Atleet, Blue Lion Lifestyle

Missie, visie en principes Blue Lion Lifestyle

Ps. Wil je weten wat ik heb geleerd van mijn stage bij de Koninklijke Landmacht? Lees dan ook de volgende blog.

Laat een reactie achter

Onverslaanbaar in prijs/kwaliteit

Gratis verzending binnen Nederland

30 dagen geld-terug-garantie

Aangeraden door gezondheidsexperts